11 august 2009

Schumacher nu poate reveni in cockpit (update)

Michael Schumacher a informat echipa Ferrari ca nu il poate inlocui pe Felipe Massa din cauza unei dureri la gat.

Durerea provine dintr-un accident de motocicleta, din februarie la Cartagena, Spania. El spune, intr-un comunicat emis pe site-ul sau, ca a informat echipa sa despre acest lucru inca de ieri.

"Am incercat tot ce este posibil sa revin temporar, insa, cu tot regretul o spun ca nu a mers. Din pacate nu am putut sa eliminam durerea care a aparut dupa testul de la Mugello, chiar daca medical si terapeutic, am incercat orice este posibil.", a spus germanul.

Chiar daca initial se credea ca aceste consecinte ale accidentului din februarie nu ii vor afecta revenirea in F1, s-a dovedit ca fracturile sunt inca "foarte severe", astfel ca el nu ar putea rezista unei curse intregi.

"Sunt extrem de dezamagit. Imi pare rau pentru baietii de la Ferrari si pentru fanii care mi-au tinut pumnii. Pot doar sa repet ca am facut tot ce imi statea in puteri. Tot ce mai pot face acum este sa tin pumnii echipei in cursele ce urmeaza.", a mai spus Schumi.

Echipa italiana are acum o saptamana si jumatate sa gaseasca un alt inlocuitor pentru Massa in cursa din Valencia, care va avea loc pe 23 august.

Update
Ferrari au anuntat ca Luca Badoer, pilotul de teste al echipei, va fi cel care va concura in Valencia.

"Am decis sa ii dam lui Luca Badoer sansa sa piloteze pentru Scuderie, dupa atatia ani de munca intensa ca pilot de teste." a spus presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template