16 ianuarie 2009

Interviu cu Lewis Hamilton

In doar al doilea sezon in Formula 1, britanicul Lewis Hamilton a reusit sa isi adjudece primul titlu de Campion Mondial intr-un sezon in care lupta s-a dat in 2 pana in ultimul viraj al ultimei curse. O data cu lansarea noului monopost, Hamilton isi arata intentiile pentru noul sezon, care va incepe in martie, si anume, de a castiga al doilea titlu consecutiv.

Faptul ca ai castigat titlul te-a schimbat in vreun fel?

Intreaga experienta m-a facut sa ma simt implinit. Anul 2008 m-a ajutat sa ma maturizez si ca individ, nu doar in curse. Stiu ca am o mare raspundere si trebuie sa fiu un bun exemplu - dar trebuie maturitate pentru a face aceste lucruri; inca mai am de invatat si incerc sa dau tot ce pot.

Cum ai petrecut iarna?


In aceste luni mi-am reincarcat "bateriile". Sezonul trecut a fost unul foarte dificil atat din punct de vedere fizic cat si psihic iar testele si programul curselor nu iti lasa timp si sa te ocupi de persoana proprie. De-a lungul iernii am stat departe de masina si m-am concentrat pe pregatirea sezonului 2009 in ceea ce priveste conditia fizica. Din toate punctele de vedere ma simt pregatit inaintea testelor de iarna si a noului sezon.

Ce parere ai de noua masina?

Ei bine, evident, inca nu am testat-o. Dar este o veche zicala in motor sport care spune ca o masina frumoasa se dovedeste de cele mai multe ori a fi o masina rapida. Tot ce pot spune este ca sper sa fie adevarat pentru ca noul MP4-24 arata senzational. Foarte frumoasa.

Ce aspecte ale sezonului 2009 le astepti cel mai mult?

Toate schimbarile de regulament sunt foarte asteptate de catre piloti. Lunile de iarna sunt deja destul de ocupate pentru ca suntem serios implicati in dezvoltarea masinii, dar in acest an este chiar si mai intens. Intreaga experienta va fi noua pentru ca sunt foarte multe noutati. Sper ca toate cursele vor fi atat de stranse si de disputate cum s-a prezis pentru ca asa este mult mai distractiv pentru un pilot si mai interesant pentru fanii Formulei 1.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template