Timpul se scurge pentru fosta echipa Honda care inca nu si-a gasit un cumparator. Asadar vom avea 18 sau 20 de masini pe grila din 2009? Sau chiar mai putine??
Desi echipa este inca prezenta pe listele FIA in speranta ca cineva o va prelua si va pune masinile pe circuit in martie, acest lucru nu s-a intamplat iar timpul trece.
Nick Fry a declarat recent ca nu mai putin de 30 de cumparatori sunt interesati, insa doar 12 dintre ei avand ganduri serioase in ce priveste viitorul echipei. Zvonurile spuneau la inceputul anului ca insusi Fry va scoate bani din buzunar pentru a continua.
Urmeaza Renault?
Echipa franceza s-ar afla acum intr-un proces de reducere a personalului de la Enstone, cu nu mai putin de 100 de membri din cadrul echipei de teste si a celei care se ocupa de aerodinamica urmand sa fie trimisi in somaj pentru a reduce costurile echipei.
In urma acestor zvonuri, Bernie Ecclestone a readus in atentia echipelor posibilitatea inscrierii unei a treia masini in campionat, argumentele sale fiind acelea ca daca un manufacturier poate sustine o echipa satelit, atunci va putea la fel de bine sa introduca o a treia masina proprie.
"Daca manufacturierii pot furniza motoare altor echipe, atunci pot alerga chiar ei cu trei masini. Este mai bine sa avem 20 de masini pe circuit, indiferent daca sunt pe mana manufacturierilor sau a echipelor private, nu este nici o diferenta.", explica Ecclestone.
Vor mai urma si alte echipe?
Singurele despre care se mai spunea ca nu vor rezista crizei erau Williams si Toro Rosso, insa cei din urma au fost preluati in intregime de catre Red Bull, iar intrebarea acum este daca va reusi Dietrich Mateschitz sa sustina nu una, ci doua echipe in Formula 1, in conditiile unei crize financiare prelungite.
Cat despre Williams, reducerea costurilor a rerezentat salvarea pe ultima suta de metri a echipei, iar aceasta s-ar parea ca poate continua, cel putin inca un an.
Mai sunt doua luni pana la prima cursa din 2009, iar numarul masinilor de pe grila din Australia va trebui finalizat pana atunci, cu sau fara un cumparator pentru Honda, cu sau fara echipe cu trei masini inscrise.
Desi echipa este inca prezenta pe listele FIA in speranta ca cineva o va prelua si va pune masinile pe circuit in martie, acest lucru nu s-a intamplat iar timpul trece.
Nick Fry a declarat recent ca nu mai putin de 30 de cumparatori sunt interesati, insa doar 12 dintre ei avand ganduri serioase in ce priveste viitorul echipei. Zvonurile spuneau la inceputul anului ca insusi Fry va scoate bani din buzunar pentru a continua.
Urmeaza Renault?
Echipa franceza s-ar afla acum intr-un proces de reducere a personalului de la Enstone, cu nu mai putin de 100 de membri din cadrul echipei de teste si a celei care se ocupa de aerodinamica urmand sa fie trimisi in somaj pentru a reduce costurile echipei.
In urma acestor zvonuri, Bernie Ecclestone a readus in atentia echipelor posibilitatea inscrierii unei a treia masini in campionat, argumentele sale fiind acelea ca daca un manufacturier poate sustine o echipa satelit, atunci va putea la fel de bine sa introduca o a treia masina proprie.
"Daca manufacturierii pot furniza motoare altor echipe, atunci pot alerga chiar ei cu trei masini. Este mai bine sa avem 20 de masini pe circuit, indiferent daca sunt pe mana manufacturierilor sau a echipelor private, nu este nici o diferenta.", explica Ecclestone.
Vor mai urma si alte echipe?
Singurele despre care se mai spunea ca nu vor rezista crizei erau Williams si Toro Rosso, insa cei din urma au fost preluati in intregime de catre Red Bull, iar intrebarea acum este daca va reusi Dietrich Mateschitz sa sustina nu una, ci doua echipe in Formula 1, in conditiile unei crize financiare prelungite.
Cat despre Williams, reducerea costurilor a rerezentat salvarea pe ultima suta de metri a echipei, iar aceasta s-ar parea ca poate continua, cel putin inca un an.
Mai sunt doua luni pana la prima cursa din 2009, iar numarul masinilor de pe grila din Australia va trebui finalizat pana atunci, cu sau fara un cumparator pentru Honda, cu sau fara echipe cu trei masini inscrise.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu