05 aprilie 2010

Tururi rapide si strategii la Sepang

Ca si in cursa trecuta, Mark Webber a facut cel mai rapid tur in Malaysia, timpul sau fiind de 1:37.054, reusit in turul 53 al cursei.

Al doilea cel mai rapid a fost Alonso, care a facut schimbul de pneuri cel mai tarziu dintre toti pilotii. Spaniolul a avut un timp mai slab cu aproape doua zecimi fata de cel al autralianului. Al treilea a fost Buemi, care a terminat cursa pe locul 11.

Iata intregul clasament:

 1 Webber       Red Bull       53 1:37.054
 2 Alonso       Ferrari        41 1:37.231 0.177
 3 Buemi        Toro Rosso     54 1:37.610 0.556
 4 Hamilton     McLaren        32 1:37.745 0.691
 5 Massa        Ferrari        48 1:37.784 0.730
 6 Vettel       Red Bull       53 1:37.813 0.759
 7 Kubica       Renault        55 1:38.074 1.020
 8 Rosberg      Mercedes       53 1:38.129 1.075
 9 Sutil        Force India    55 1:38.160 1.106
 10 Button      McLaren        49 1:38.501 1.447
 11 Hulkenberg  Williams       51 1:39.124 2.070
 12 Barrichello Williams       46 1:39.428 2.374
 13 Alguersuari Toro Rosso     44 1:39.489 2.435
 14 Petrov      Renault        32 1:40.693 3.639
 15 Schumacher  Mercedes        9 1:42.084 5.030
 16 Liuzzi      Force India     9 1:42.594 5.540
 17 Kovalainen  Lotus          44 1:42.701 5.647
 18 di Grassi   Virgin         28 1:43.224 6.170
 19 Kobayashi   Sauber          6 1:43.340 6.286
 20 Trulli      Lotus          31 1:43.753 6.699
 21 Chandhok    HRT            40 1:44.790 7.736
 22 Senna       HRT            39 1:45.334 8.280
 23 Glock       Virgin          2 1:46.388 9.334

Ce a reusit Buemi se datoreaza faptului ca el a fost unul dintre cei trei piloti care au optat pentru doua opriri la boxe, acesta avand pneuri noi in ultimele tururi, atunci cand a facut timpul sau cel mai rapid. 

Button a fost din nou primul care a facut prima oprire, si a schimbat pneurile soft cu cele hard. Hamilton, Alguersuari si cele doua masini Ferrari au optat pentru pit-stopuri tarzii, motiv pentru care ei au fost singurii care au luat startul pe pneuri hard.

 Pilot       Echipa      Stint 1 Stint 2 Stint 3
 Button      McLaren     Soft    Hard
 Hamilton    McLaren     Hard    Soft
 Schumacher  Mercedes    Soft
 Rosberg     Mercedes    Soft    Hard
 Vettel      Red Bull    Soft    Hard
 Webber      Red Bull    Soft    Hard
 Massa       Ferrari     Hard    Soft
 Alonso      Ferrari     Hard    Soft
 Barrichello Williams    Soft    Hard     Hard
 Hulkenberg  Williams    Soft    Hard
 Kubica      Renault     Soft    Hard
 Petrov      Renault     Soft    Hard
 Sutil       Force India Soft    Hard
 Liuzzi      Force India Soft
 Buemi       Toro Rosso  Soft    Soft     Hard
 Alguersuari Toro Rosso  Hard    Soft
 Trulli      Lotus Soft  Hard
 Kovalainen  Lotus Soft  Hard    Hard
 Chandhok    HRT Soft    Hard
 Senna       HRT Soft    Hard
 de la Rosa  Sauber
 Kobayashi   Sauber      Soft
 Glock       Virgin      Soft
 di Grassi   Virgin      Soft    Hard


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template