09 februarie 2010

Force India VJM03

Force India si-a lansat in aceasta dimineata a treia masina din istoria echipei indiene. VJM03 are cateva elemente care deja au fost vazute si pe alte masini, iar culorile au ramas aceleasi ca si anul trecut. Nasul masinii este inaltat, insa spre deosebire de rivali, indienii nu au copiat de la Red Bull ci au mers pe o evolutie a designului de anul trecut.

VJM02 s-a comportat foarte bine pe circuitele de viteza, iar anul acesta echipa spera sa faca un pas inainte si sa lupte constant in mijlocul plutonului.

Adrian Sutil si Vitantonio Liuzzi vor continua sa piloteze pentru echipa si in 2010, iar Paul di Resta, vicecampionul din DTM, va fi pilotul de rezerva.

Mark Smith (designer): "VJM03 este cu siguranta o evolutie a masinii de anul trecut in ceea ce priveste designul. VJM02 a fost o masina care s-a comportat foarte bine pe circuitele cu apasare aerodinamica scazuta, si asa cum am demonstrat in 2009 acesta a fost un atribut util, dar mergand in 2010 am incercat sa mentinem un nivel inalt al eficientei aerodinamice. Suntem constienti ca pozitia in campionat va fi influentata de nivelul general de performanta pe toate tipurile de circuite. Credem ca avem o masina destul de eficienta."

Adrian Sutil: "Sper ca vom avea un sezon bun si sunt increzator ca asa va fi. Am avut o iarna productiva si un foarte bun program de dezvoltare asa ca asteptarile sunt mari. Masina arata grozav, am facut pasi inainte cu simularile din tunelul aerodinamic dar sa asteptam sa vedem unde ne aflam. 2010 este un an important, iar atunci cand incepi un sezon nou intotdeauna vrei sa ai performante mai bune. Cred ca in acest an este important sa fim consistenti inca de la prima cursa. Este prima data cand am terminat masina la timp si simt ca va fi primul sezon cand voi putea arata inca din start ce poate masina. Mi-ar placea sa fiu in mijlocul plutonului si sa fiu competitiv inca din Bahrain."

Vitantonio Liuzzi: "Anul acesta este un nou start pentru mine; sunt o alta persoana fata de acum doi ani si abordez noul sezon cu o alta mentalitate - sunt un nou Tonio si astept cu interes ceea ce urmeaza. Sunt inca tanar si am mult timp inainte in care pot sa demonstrez ceea ce pot face. Am incredere in ceea ce a facut echipa de-a lungul iernii si am construit o masina care poate fi constant in puncte. Aceasta este si tinta mea, si in plus vreau sa fiu mai consistent si mai competitiv de-a lungul intregului sezon. Cred ca va fi un sezon bun pentru noi."

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template