09 noiembrie 2008

S-au impacat?

Aflat in Stuttgart pentru a sarbatori titlul alaturi de oamenii de la Mercedes-Benz, Lewis Hamilton a marturisit cum cel mai mare rival al sau din Formula 1 l-a surprins dupa cursa din Brazilia:

"A fost grozav sa il vad pe Fernando (Alonso) in garajul meu dupa cursa. Am dat mana si m-a imbratisat dupa care a felicitat intreaga echipa. Trebuie sa fii un om mare pentru a face asa ceva. Ii sunt recunoscator."

Hamilton i-a suflat titulatura de cel mai tanar Campion Mondial lui Alonso iar vineri a intrat "ca un rockstar", cum spun cei de la Dailymail, in Germania, acasa la motoristul echipei sale, Mercedes, unde a fost primit cu multa caldura de catre fanii germani.

Printre ore intregi de autografe si printre foarte multe Mercedes-uri, Lewis si-a exprimat nemultumirea ca "oamenii si-au format o opinie gresita despre mine".

"Dar sunt tanar si voi fi aici pentru ceva timp, si voi face totul pentru a-mi spala aceasta imagine. Nu va fi usor dar sper sa schimb aceste opinii."

Noul Campion spune ca acum va lua o binemeritata pauza si nu va testa pana in ianuarie: "Nu am castigat anul trecut dar chiar si asa, in ianuarie ma simteam deja epuizat. Am nevoie de o pauza."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template