23 decembrie 2009

E oficial: Schumacher revine în 2010!


Michael Schumacher a confirmat în această dimineaţă că va reveni în Formula 1, după trei ani de pauză.

Septuplul campion mondial a semnat un contract pe un an cu echipa Mercedes, unde îi va fi coechipier conaţionalului său Nico Rosberg.

"Motivul este destul de simplu. Am primit un telefon de la Ross Brawn în noiembrie şi m-a rugat să concurez din nou, spunându-mi că Mercedes se vor implica în F1.

Nu am părăsit niciodată circuitele, şi după trei ani mi-am recăpătat energia. După ce m-am jucat în motociclism, sunt pregătit pentru lucrurile serioase.", a spus germanul.

Acest anunţ vine cu doar 11 zile înainte de a 41-a aniversare a sa, facându-l cel mai în vârstă pilot de pe grila de anul viitor.

Schumacher a fost la un pas să revină incă din acest an, când Ferrari l-au chemat să îl înlocuiască pe Massa după accidentul brazilianului din Ungaria. Nu a putut să o facă din cauza unei răni la gât - în urma unui accident de motocicletă. Acum, Schumi spune că totul este OK şi că gâtul său "a avut timp să se vindece complet".

2 comentarii:

Liviu on 23.12.2009, 16:33 spunea...

Asta da cadou de la Mos Craciun!
Craciun Fericit, Lucian.

Lucian on 23.12.2009, 17:11 spunea...

Craciun Fericit si tie Liviu; si tuturor fanilor F1. Ne-a adus destule surprize placute Mosul anul asta :)

Trimiteți un comentariu

 

Formula1.com - Latest Interviews

Site Info

eXTReMe Tracker
Free Page Rank Tool

Aphelyon Formula 1 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template