Lewis Hamilton a reusit sa ii fure pole-positionul lui Kimi Raikkonen in ultimele secunde ale calificarilor, in timp ce adversarul sau principal in lupta pentru titlu, Felipe Massa va pleca de pe pozitia a cincea, din spatele lui Fernando Alonso. De asemenea, Kovalainen s-a plasat si el in fata lui Massa, si imediat in spatele lui Raikkonen, pe locul al treilea.
Pe un circuit inca ud la inceputul primei parti a calificarilor, Glock a realizat cel mai rapid timp in Q1, in fata lui Hamilton si Massa. Mai in spate, Heidfeld nu reuseste sa promoveze in a doua parte a calificarilor fiind scos de catre eroul local, Kazuki Nakajima. Astfel, germanul va pleca de pe pozitia 16, urmat fiind de cele doua masini Honda si cele doua Force India. In Q2, Massa a fost cel mai rapid, urmat de cele doua masini McLaren. Dupa aceasta a doua parte, eliminate au fost cele doua Red Bull, Renault-ul lui Piquet si cele doua Williams.
Ultima parte este deschisa de Glock, iar Raikkonen parea pregatit de un pole-position fiind cel mai rapid in primele minute. Insa dupa schimbul de pneuri, finlandezul era mai lent cu 2 zecimi fata de timpul sau initial In timp ce Hamilton era cu 2 zecimi mai rapid pe sectorul al doilea. La sfarsitul turului, britanicul a reusit sa mentina acest avantaj si a trecut pe primul loc. Kovalainen si Alonso s-au strecurat intre cele doua Ferrari, pe locurile 3 si 4, lasandu-l pe Massa intr-o pozitie dificila in lupta sa pentru campionat.
Pe un circuit inca ud la inceputul primei parti a calificarilor, Glock a realizat cel mai rapid timp in Q1, in fata lui Hamilton si Massa. Mai in spate, Heidfeld nu reuseste sa promoveze in a doua parte a calificarilor fiind scos de catre eroul local, Kazuki Nakajima. Astfel, germanul va pleca de pe pozitia 16, urmat fiind de cele doua masini Honda si cele doua Force India. In Q2, Massa a fost cel mai rapid, urmat de cele doua masini McLaren. Dupa aceasta a doua parte, eliminate au fost cele doua Red Bull, Renault-ul lui Piquet si cele doua Williams.
Ultima parte este deschisa de Glock, iar Raikkonen parea pregatit de un pole-position fiind cel mai rapid in primele minute. Insa dupa schimbul de pneuri, finlandezul era mai lent cu 2 zecimi fata de timpul sau initial In timp ce Hamilton era cu 2 zecimi mai rapid pe sectorul al doilea. La sfarsitul turului, britanicul a reusit sa mentina acest avantaj si a trecut pe primul loc. Kovalainen si Alonso s-au strecurat intre cele doua Ferrari, pe locurile 3 si 4, lasandu-l pe Massa intr-o pozitie dificila in lupta sa pentru campionat.
Grila de start pentru Marele Premiu al Japoniei:
1 L. Hamilton McLaren 1:18.404
2 K. Räikkönen Ferrari 1:18.644
3 H. Kovalainen McLaren 1:18.821
4 F. Alonso Renault 1:18.852
5 F. Massa Ferrari 1:18.874
6 R. Kubica BMW 1:18.979
7 J. Trulli Toyota 1:19.026
8 T. Glock Toyota 1:19.118
9 S. Vettel Toro Rosso 1:19.638
10 S. Bourdais Toro Rosso 1:20.167
11 D. Coulthard Red Bull 1:18.187
12 N. Piquet jr. Renault 1:18.274
13 M. Webber Red Bull 1:18.354
14 K. Nakajima Williams 1:18.594
15 N. Rosberg Williams 1:18.672
16 N. Heidfeld BMW 1:18.835
17 R. Barrichello Honda 1:18.882
18 J. Button Honda 1:19.100
19 A. Sutil Force India 1:19.163
20 G. Fisichella Force India 1:19.910
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu