Greutatile masinilor au fost publicate si descoperim ca Fisichella a luat un pole bine-meritat. A fost chiar mai greu decat Barichello! Italianul va fi insa vulnerabil in fata masinilor de pe urmatoarele doua locuri. Trulli si Heidfeld vor sta pe circuit cu trei, respectiv doua tururi mai mult.
Cel mai usor de pe grila este Brawn-ul de pe locul patru. Barichello va opri cu un tur inaintea lui Fisichella. Cu aceeasi strategie a masinii Force India mai sunt si BMW-ul lui Kubica, care va porni de pe locul cinci, si Toyota lui Glock, mai in spate cu doua locuri.
Cele mai grele masini din primele zece sunt cele ale lui Vettel si Rosberg, care vor porni de pe locurile opt si zece. Kimi Raikkonen este de data aceasta singura masina din interiorul topului 10 care va avea KERS-ul la dispozitie. Cu un start bun de pe pozitia a sasea si cu primul stint mai lung cu doua tururi decat Fisichella, finlandezul ar putea urca mai multe locuri. Problema este ca nu va putea folosi cei 80 de cai putere in plus decat dupa primul viraj, din cauza distantei mici dintre grila de start si virajul La Source.
Hamilton, Alonso, Button si Kovalainen vor avea mult de munca maine, ei plecand de pe locurile 12-15. Strategia lor este insa una buna, cu un prim stint foarte lung. Ei vor opri intre tururile 24 si 28, iar cel mai greu dintre acestia, insa cu putin, este Kovalainen.
Cea mai grea masina de pe grila este cea a lui Nakajima, urmat indeaproape de Alguersuari si Grosjean. Cei trei vor sta pe circuit aproximativ 30 de tururi inainte de a face prima oprire.
Iata grila de start si greutatile masinilor:
Cel mai usor de pe grila este Brawn-ul de pe locul patru. Barichello va opri cu un tur inaintea lui Fisichella. Cu aceeasi strategie a masinii Force India mai sunt si BMW-ul lui Kubica, care va porni de pe locul cinci, si Toyota lui Glock, mai in spate cu doua locuri.
Cele mai grele masini din primele zece sunt cele ale lui Vettel si Rosberg, care vor porni de pe locurile opt si zece. Kimi Raikkonen este de data aceasta singura masina din interiorul topului 10 care va avea KERS-ul la dispozitie. Cu un start bun de pe pozitia a sasea si cu primul stint mai lung cu doua tururi decat Fisichella, finlandezul ar putea urca mai multe locuri. Problema este ca nu va putea folosi cei 80 de cai putere in plus decat dupa primul viraj, din cauza distantei mici dintre grila de start si virajul La Source.
Hamilton, Alonso, Button si Kovalainen vor avea mult de munca maine, ei plecand de pe locurile 12-15. Strategia lor este insa una buna, cu un prim stint foarte lung. Ei vor opri intre tururile 24 si 28, iar cel mai greu dintre acestia, insa cu putin, este Kovalainen.
Cea mai grea masina de pe grila este cea a lui Nakajima, urmat indeaproape de Alguersuari si Grosjean. Cei trei vor sta pe circuit aproximativ 30 de tururi inainte de a face prima oprire.
Iata grila de start si greutatile masinilor:
1.Giancarlo Fisichella: 648 kg
2.Jarno Trulli: 656.5 kg
3.Nick Heidfeld: 655 kg
4.Rubens Barrichello: 644.5 kg
5.Robert Kubica: 649 kg
6.Kimi Räikkönen: 655 kg
7.Timo Glock: 648.5 kg
8.Sebastian Vettel: 662.5 kg
9.Mark Webber: 658 kg
10.Nico Rosberg: 670 kg
11.Adrian Sutil: 678.5 kg
12.Lewis Hamilton: 693.5 kg
13Fernando Alonso: 684.4 kg
14.Jenson Button: 694.2 kg
15.Heikki Kovalainen: 697 kg
16.Sébastien Buemi: 685 kg
17.Jaime Alguersuari: 704.5 kg
18.Kazuki Nakajima: 706.1 kg
19.Romain Grosjean: 704.7 kg
20.Luca Badoer: 691.5 kg
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu