
F1-Live a facut rost de un calendar provizoriu al sezonului 2010, care se pare ca va cuprinde 18 curse, fata de 17 cate sunt anul acesta.
Ecclestone inca nu este hotarat daca va pune Bahrain ca deschizator al noului sezon, sau daca va pastra Australia in acest rol, pe care il detine din 1996. Problema consta in diferentele orare mari intre Australia si Europa. O mutare la sfarsitul lui martie ar fi una buna, cu trecerea europenilor la ora de vara.
In aceasta lista apare din nou Canada, care in acest sezon nu a mai avut loc in calendar, din cauza unor neintelegeri la varf. Daca intr-adevar va reveni, cursa de la Montreal va fi incadrata intre Monaco si Europa, in iunie.
Anul asta, MP al Europei a fost in august insa spaniolii nu au vazut cu ochi buni aceasta data, intrucat coincide cu vacanta lor. La sfarsitul lui iunie ar trebui sa fie bine.
In ceea ce priveste cursa din Marea Britanie, lucrurile sunt inca in ceata. Nici acum nu se stie sigur daca Donington va putea organiza Marele Premiu in 2010, sau daca Silverstone va ramane inca un an. La fel stau lucrurile si in Germania, unde Hockenheim ar fi la rand insa au anuntat ca financiar nu isi mai permit. Sa urmeze Nurburgring exemplul celor de la Suzuka si sa continue si in 2010? Fuji trebuia sa organizeze cursa din Japonia anul viitor dar tot din cauza banilor, au abandonat.
Iata acest calendar provizoriu:
Ecclestone inca nu este hotarat daca va pune Bahrain ca deschizator al noului sezon, sau daca va pastra Australia in acest rol, pe care il detine din 1996. Problema consta in diferentele orare mari intre Australia si Europa. O mutare la sfarsitul lui martie ar fi una buna, cu trecerea europenilor la ora de vara.
In aceasta lista apare din nou Canada, care in acest sezon nu a mai avut loc in calendar, din cauza unor neintelegeri la varf. Daca intr-adevar va reveni, cursa de la Montreal va fi incadrata intre Monaco si Europa, in iunie.
Anul asta, MP al Europei a fost in august insa spaniolii nu au vazut cu ochi buni aceasta data, intrucat coincide cu vacanta lor. La sfarsitul lui iunie ar trebui sa fie bine.
In ceea ce priveste cursa din Marea Britanie, lucrurile sunt inca in ceata. Nici acum nu se stie sigur daca Donington va putea organiza Marele Premiu in 2010, sau daca Silverstone va ramane inca un an. La fel stau lucrurile si in Germania, unde Hockenheim ar fi la rand insa au anuntat ca financiar nu isi mai permit. Sa urmeze Nurburgring exemplul celor de la Suzuka si sa continue si in 2010? Fuji trebuia sa organizeze cursa din Japonia anul viitor dar tot din cauza banilor, au abandonat.
Iata acest calendar provizoriu:
Data Cursa
14 martie Bahrain GP (Sakhir)
28 martie Australian GP (Melbourne)
4 aprilie Malaysian GP (Sepang)
25 aprilie Turkish GP (Istanbul)
9 mai Spanish GP (Barcelona)
23 mai Monaco GP (Monte Carlo)
6 iunie Canadian GP (Montreal)
27 iunie European GP (Valencia)
11 iulie British GP (Donington Park)
25 iulie German GP (Hockenheim)
1 august Hungarian GP (Budapest)
22 august Belgian GP (Spa-Francorchamps)
15 septembrie Italian GP (Monza)
19 septembrie Chinese GP (Shanghai)
26 septmbrie Singapore GP (Singapore)
10 octombrie Japanese GP (Suzuka)
24 octombrie Brazilian GP (interlagos)
7 noiembrie Abu Dhabi GP (Yas Island)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu