Oficialii circuitului britanic au anuntat ca pentru Marele Premiu din acest an vor folosi o noua configuratie.
Initial, acest nou desen era destinat pentru Moto GP insa o data cu reintroducerea in calendarul F1 - dupa ce Donington s-a retras - managementul circuitului a decis sa revina cu Arena Grand Prix, cum a fost numita aceasta noua portiune.
Acest lucru inseamna ca masinile nu vor mai trece prin celebrele viraje Bridge si Priory, iar Abbey va fi acum un viraj de dreapta. De aici se va intra in acest nou complex si revenirea pe vechea configuratie se va face prin Brooklands.
"Unii vor simti lipsa masinilor de F1 accelerand prin Bridge, dar noi trebuie sa ne miscam o data cu timpurile si sa cautam modalitati de a ne dezvolta. Noul desen va aduce noi provocari pilotilor, si le va permite fanilor sa fie mai aproape de actiune.", a spus managerul circuitului Richard Phillips.
Aceste modificari vor aduce un plus de 760 de metri la lungimea circuitului iar timpii pe tur este de asteptat sa creasca cu patru secunde.
Initial, acest nou desen era destinat pentru Moto GP insa o data cu reintroducerea in calendarul F1 - dupa ce Donington s-a retras - managementul circuitului a decis sa revina cu Arena Grand Prix, cum a fost numita aceasta noua portiune.
Acest lucru inseamna ca masinile nu vor mai trece prin celebrele viraje Bridge si Priory, iar Abbey va fi acum un viraj de dreapta. De aici se va intra in acest nou complex si revenirea pe vechea configuratie se va face prin Brooklands.
"Unii vor simti lipsa masinilor de F1 accelerand prin Bridge, dar noi trebuie sa ne miscam o data cu timpurile si sa cautam modalitati de a ne dezvolta. Noul desen va aduce noi provocari pilotilor, si le va permite fanilor sa fie mai aproape de actiune.", a spus managerul circuitului Richard Phillips.
Aceste modificari vor aduce un plus de 760 de metri la lungimea circuitului iar timpii pe tur este de asteptat sa creasca cu patru secunde.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu